مصاحبه آرشیو خبر ها
بازگشتی فوق العاده داشتم ; باید اسکودتو را لمـس کنیم

بازگشتی فوق العاده داشتم ; باید اسکودتو را لمـس کنیم

آندره بارتزالی مدافع ملی پوش یوونتوس که در فصل جاری جز بازیکنان اصلی و مهم یوونتوس بوده درباره سالی که در یوونتوس گذراند و برنامه خود و یووه در سال 2014 میلادی می گوید .

سال 2013 تمام شد . به نظرت چطور بود ؟

" در کل سال خوبی بود . من با یوونتوس روند خوبی را ادامه دادم ، در تیم ملی فرصت بازی پیدا کردم و پیروزی های زیادی را در یووه کسب کردیم . فکر می کنم که تنها اگر همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بودیم برای ما بهتر بود "

" در سالی که در روزهای پایانی آن قرار داریم نشان دادیم که یوونتوس بازگشته و نتیجه ای که در طول ی 2 سال قبل رقم خورد ، به هیچ وجه اتفاقی نبوده . ما می دانیم که هدف بالایی داریم و باید از این هم بهتر باشیم "

" من از بودن در یوونتوس احساس رضایت دارم . من در وُلفسبورگ بازی کردم . در لیگ آلمان هم فشردگی بالا است و تیم ها بسیار قدرتی بازی می کنند ، اما از اینکه به یووه آمدم خوشحال هستم زیرا این بازگشت به ایتالیا بازگشتی فوق العاده برای من بود "

3 دفاع که بازی های زیادی در کنار هم انجام دادند .

" درست است . بازی هایی که واقعا با سختی پشت ِ سر گذاشته شده اما خوشبختانه در بیشتر آن ها برنده بودیم . من ، جورجو ، لئوناردو در کنار هم بازی راحتی را انجام می دهیم و شاید این نقطه مثبت و مهم موفقیت های ما است "

بقیه مدافعین ؟

" البته . کاسرس ، اوگبونا و حتی پلوزو . خوبی بازیکنان یوونتوس در این است که انعطاف دارند و می توانند در چندین پست بازی کنند . آن ها هم هر بازی که به میدان رفته اند خوب بودند و باعث ی غرور شدند "

شاید فریادهای کونته دلیل انعطاف پذیری بازیکنان یووه باشد ؟

" ممکن است ( می خندد ) ! اما گذشته از شوخی ، بازیکان یوونتوس خود را در موقعیت ها متفاوت پیدا کرده اند و عملکرد خوبی داشته اند . فریادهای کونته هم در پیشرفت ِ ما و مصمم تر شدن ِ ما نقش دارد "

" نمی توان نادیده گرفت که کونته 13 سال در یوونتوس بازی کرده ، او ه خوبی می داند که اصل و ذات باشگاه یوونتوس بر اساس ِ تلاش و جنگندگی است و باید همیشه در این تیم پیروز بود "

در سال ی جدید با رُم بازی دارید . نزدیک ترین تعقیب کنده ؟

" بله . اما شاید زود باشد که از تعیین قهرمان حرف بزنیم . می دانیم که م و رم اختلافی خوب با سایر ِ تیم ها داریم و برتری ما مقابل رُم یعنی اختلاف ِ 8 امتیازی با این تیم . اما فکر کردن به این ها نمی تواند برای ما قهرمانی را به ارمغان بیاورد "

" فکر می کنم تا زمانی که ما و آنتونیو کونته اسکودتو را لمس نکردیم نمی توانیم از تلاش دست برداریم . باید به راهی که در آن هستیم ادامه دهیم "

لیگ اروپا و فینالی که در زمین یوونتوس خواهد بود ؟

" بله . اما تضمینی نیست که ما در لیگ اروپا به سادگی پیش برویم . بازی ها را باید جدی بگیریم و اگر به فکر برپایی جشن در ورزشگاه خودی هستیم نباید چیزی را دست ِ کم بگیریم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: